Condiții de returnare

Puteți returna un produs cumpărat de la Ozone.ro în termen de 30 de zile de la livrarea lui. Puteți utiliza această opțiune indiferent de motiv, dacă v-ați schimbat decizia referitoare la produs și achiziționarea lui.

La returnarea produselor achiziționate de pe site-ul nostru, trebuie să anexați setul complet al produsului primit, precum și toate documentele de însoțire a mărfii: bonul de casă, factura, procesul verbal de predare-primire și certificatul de garanție (dacă a fost emis). În afara produselor cumpărate va trebui să returnați și toate cadourile primite împreună cu ele, în cazul în care acestea v-au fost oferite de către Ozone.ro. Pentru a returna un produs, trebuie să completați un formular de returnare a produsului în contul dvs. de pe site-ul nostru. Pentru a face acest lucru, trebuie să intrați în „Contul meu", apoi apăsați „Returnare produs". Odată completat și trimis, formularul trebuie să fie revizuit și aprobat înainte ca articolul să poată fi returnat.

Returnarea și primirea produsului poate fi refuzată de către Ozone.ro în condițiile în care marfa nu este într-o formă comercială bună. Acest lucru poate include: defecțiuni de asamblare, urme de utilizare, deteriorări fizice, deformări ale produsului sau ambalajului, lipsa unor părți din produs sau lipsa documentelor de însoțire primite la livrarea comenzii.

Produsul returnat de client poate fi compensat cu restituirea sumei prin încărcarea protofoliului din profilul lui de pe site sau prin restituirea banilor în contul bancar oferit de client, în termen de 14 de zile de la primirea de către Ozone.ro a produsului returnat. După a 14-a zi până în a 30-a zi, suma poate fi rambursată doar în portofelul din profilul clientului. La cererea clientului, se poate efectua schimbul/înlocuirea cu un alt produs/alte produse.

Programele de calculator (software), jocurile și filmele nu pot fi returnate decât dacă se află pe un suport fizic, al cărui ambalaj nu a fost deteriorat.

+ 4031 6300366

Taxele de transport aferente returnării produsului sunt suportate de către client.

Nu puteți găsi un răspuns la întrebarea dvs.? Ne puteți contacta în mai multe moduri!

Email

Trimiteți-ne un e-mail la următoarea adresă: [email protected] sau folosiți formularul de contact de pe site. Vă vom contacta cât mai curând posibil.

Chat

Începeți un chat cu support-ul nostru online. Sistemul nostru de chat este cel mai rapid și mai ușor mod de a obține ajutor la întrebările pe care le aveți.

Phone

Sunați-ne la numărul de telefon indicat: +4031 6300366

În zilele lucrătoare: 09:00 - 18:00.
Zile libere: sâmbătă și duminică

Înapoi