Am uitat parola sau e-mailul

Puteți să vă recuperați parola în orice moment, utilizând opțiunea: “Parolă uitată”. În căsuța “Adresa de e-mail” introduceți adresa de e-mail corespunzătoare contului Dumneavoastră pe site-ul Ozone.ro. Veți primi un e-mail care conține un link i instrucțiuni de introducere a unei noi parole.

Dacă nu ați primit nici un e-mail în căsuța poștală, vă rugăm să verificați folderul spam și să vă asigurați că e-mailul nu a intrat acolo. În cazul în care nu vedeți e-mailul nici acolo, vă rugăm să luați legătura direct cu echipa noastră prin chat-ul de pe site sau la numărul de telefon +4031 6300366. Operatorii noștri vor încerca să trimită manual informațiile referitoare la modificarea parolei, și dacă și această încercare va eșua, vor schimba manual parola contului Dumneavoastră. În acest caz se vor solicita informații suplimentare despre proprietarul contului – de exemplu, informații despre adresele din cont, istoricul comenzilor, etc. În lipsa posibilității de confirmare a proprietarului contului, operatorii au dreptul de a nu schimba parola manual.

Aici puteți găsi informații despre schimbarea adresei de e-mail a contului Dumneavoastră.

Dacă există un cont cu e-mail: [email protected] – veți primi acolo un link pentru a vă reseta parola.

Nu puteți găsi un răspuns la întrebarea dvs.? Ne puteți contacta în mai multe moduri!

Email

Trimiteți-ne un e-mail la următoarea adresă: [email protected] sau folosiți formularul de contact de pe site. Vă vom contacta cât mai curând posibil.

Chat

Începeți un chat cu support-ul nostru online. Sistemul nostru de chat este cel mai rapid și mai ușor mod de a obține ajutor la întrebările pe care le aveți.

Phone

Sunați-ne la numărul de telefon indicat: +4031 6300366

În zilele lucrătoare: 09:00 - 18:00.
Zile libere: sâmbătă și duminică

Înapoi