De unde să știu dacă un anumit produs este pe stoc?

Produsele disponibile au status “Pe stoc” sau “Disponibilitate limitată” iar butonul “Comandă” este activ. Avem pe stoc în deposit cea mai mare parte a produselor din catalogul nostru. După ce primim comanda unui produs, aceasta se pregătește și se trimite în termen de 1 zi, astfel încât să poată fi livrat cât mai rapid în orice punct al țării.

Dacă un produs este disponibil dar nu se află în depozitul nostrum principal, e posibil ca livrarea să aibă nevoie de un timp suplimentar. Acest lucru este specificat în statusul produsului, și un mesaj suplimentar va fi afișat și în Coșul de cumpărături. Termenul exact de livrare pentru aceste produse va fi indicat după confirmarea e-mailului Dumneavoastră.

Când un produs nu este disponibil pe stoc, statusul lui va fi “Stoc epuizat” iar butonul „Comandă“ va fi gri și inactiv.

Nu puteți găsi un răspuns la întrebarea dvs.? Ne puteți contacta în mai multe moduri!

Email

Trimiteți-ne un e-mail la următoarea adresă: [email protected] sau folosiți formularul de contact de pe site. Vă vom contacta cât mai curând posibil.

Chat

Începeți un chat cu support-ul nostru online. Sistemul nostru de chat este cel mai rapid și mai ușor mod de a obține ajutor la întrebările pe care le aveți.

Phone

Sunați-ne la numărul de telefon indicat: +4031 6300366

În zilele lucrătoare: 09:00 - 18:00.
Zile libere: sâmbătă și duminică

Înapoi