Condiții de garanție și service

Perioada de garanție a produselor oferite de Ozone este indicată în descrierea lor. În funcție de marca produsului, acesta poate fi livrat cu un Certificat de garanție a Ozone sau cu un Certificat de la service autorizat.

În cazul în care apare vreo problemă, verificați informațiile și contactele indicate pe Certificatul de garanție al produsului și luați legătura cu service-ul corespunzător. În funcție de specificul problemei, tehnicienii de serviciu vă pot oferi consultanță la distanță sau vă pot informa cum să trimiteți produsul la service. Dacă aveți o problemă sau întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați pe sistemul nostru de chat sau la numărul de telefon: +4031 6300366

Pentru a se primi și prelucra reclamația unui produs achiziționat de pe Ozone.ro, clientul trebuie să ofere setul întreg de documente primite la livrare: bonul fiscal, Procesul verbal de predare-primire și Certificatul de garanție (dacă a fost emis).

Costurile de transport pentru trimiterea unui produs în garanție sunt acoperite de Ozone. După ce produsul a fost reparat sau înlocuit cu unul nou, acesta se trimite din nou la adresa indicate de client, pe cheltuiala service-ului Ozone.

Nu puteți găsi un răspuns la întrebarea dvs.? Ne puteți contacta în mai multe moduri!

Email

Trimiteți-ne un e-mail la următoarea adresă: [email protected] sau folosiți formularul de contact de pe site. Vă vom contacta cât mai curând posibil.

Chat

Începeți un chat cu support-ul nostru online. Sistemul nostru de chat este cel mai rapid și mai ușor mod de a obține ajutor la întrebările pe care le aveți.

Phone

Sunați-ne la numărul de telefon indicat: +4031 6300366

În zilele lucrătoare: 09:00 - 18:00.
Zile libere: sâmbătă și duminică

Înapoi